Astăzi este greu să economisești 100 lei

 Mulți dintre noi nu am primit de mici educația relațională sau financiară pe care ar fi trebuit să o avem. Însă asta nu trebuie să te oprească din a te auto educa în ariile vieții în care vrei să obții succes.


E ușor să nu îți gestionezi banii și să nu te preocupi de o minimă educație financiară.

E ușor să nu citești și să te uiți la televizor, să stai pe chat cu prietenii sau să dai scroll pe net.

E ușor să dai vina pe alții și să nu faci muncă interioară.
E ușor să crezi că îți merge greu din cauză că trăiești în România, că nu te-ai născut într-o familie bogată și că avem guvernanți care nu își fac treaba bine.

E ușor să faci ceea ce știi să faci deja. Funcționezi pe pilot automat. E ușor să te prefaci că îți faci treaba la serviciu sau acasă.

Dacă faci ceea ce astăzi este ușor, pe termen lung viața ta va fi grea. Te vei confrunta cu lipsuri, cu sărăcie mentală, emoțională și financiară.




Astăzi este greu să economisești 100 lei.
Este greu să spui "te rog, iartă-mă".

Este greu să-ți privești în față traumele, rănile și comportamentele nepotrivite.

Este greu să îți vezi minusurile și să le lucrezi pentru a deveni cea mai bună versiune a ta.

Este greu să faci ceea ce te sperie. Este greu să nu mai dai vina pe țară, pe guvernanți sau pe partener pentru situația ta și în schimb să îți asumi 100% responsabilitatea.

Dacă astăzi faci ceea ce îți este greu să faci, te vei dezvolta, îți sporești abilitățile, iar viața ta va fi ușoară.

Povestea mea nu este una de succes continuu. Am avut multe eșecuri în cei 17 ani de antreprenoriat. Decizii greșite, bani pierduți, muncă inutilă în direcția proastă, studii și diplome cât pentru 2 vieți, însă schimbarea a venit doar când mi-am învățat lecțiile și mi-am asumat.

Erau momente când nu aveam bani pentru nimic din ceea ce îmi doream, dar am continuat. Am făcut ceea ce era greu pe moment pentru ca mai târziu să îmi fie ușor.

acum e momentul potrivit pentru schimbările pe care ti le doreai de mult acasă. Am pregătit pentru tine o selecție de produse pe care le poți comanda online 

Comments

Popular posts from this blog

Cum curatam interiorul unei masini

Cum se schimba cauciucurile la camion